DUO CACIB Brno 22.-23.2.2014

23.02.2014 20:57

Včera a dne jsme se zúčastnili naší první výstavy. Musím přiznat že jsem byla snad 1000x nervóznější než Marley, ale věřila jsem, že to zvládneme. Nenechali jse vůbec nic náhodě. Před výstavami jsme navštěvovali Výstavní kurz v Živoníně nedaleko Mělníka u Jitky a Martina Bastlovích ve výstavní škole ( www.dogshow.cz ). Já jsem oběhla snad všechny obchody v Praze, abych si sehnala kostýmek a balerínky na výstavu. Po tom co jsem byli plně vybaveni jsme vyrazili.

První den nás hodnotila rozhodčí Ingrid Grill z Rakouska. Po tom co jsem Marleyho postavila do postoje, oběhla s ním kruh a rozhodčí nás prohmatala, bylo mi řečeno že máme známku Výborná 1 a CAJC. V tu chvíli jsem měla úplně zatměno před očima, vůbec jsem tou nemohla uvěřit. :) Poté jsme šlo do duelu s fenkou o BOJe, který jsme také vyhráli - to už jsem byla na vrcholu štěstí, následovalo další kolo - o BOBa - které právem vyhrála fenka z pracovní třídy. :) Ale řekla bych že na první den první výstavy úplná paráda, byli jsme moc spokojení i Marley - dostal za odměnu velikánskou kost. :)

Druhý den nás hodnotil rozhodčí Ing. Frantiček Korda. Už jsem věděla do čeho jdu, takže jsem byla o poznání klidnější a myslím že nejen já. :) Marley se předvedl nejlépe jak uměl a vybojoval opět V1, CAJC a BOJ, což znamená že potřebujeme už jen jednoho CAJCe a Marley bude Český junior šampion :)